• My site in English
  • Lilypie 4th Birthday Ticker

    lauantaina, helmikuuta 18, 2006

    Juhlinta alkaa

    Tiistainan minulla on ihka ensimmäinen syntymäpäivä, mutta koska halukkaita juhlijoita on niin paljon, aloitimme kutsujen pitämiseen jo tänään. Ensimmäisenä kylään tuli Nunnu-kummi ja karvasetä ja täytyy myöntää, että hiukan minua pelotti. Ensimmäisen puolituntia vietin huutaen, mutta sitten alkoi olla hauskaa ja lopulta uskalsin jo paiatakin hauvaa. Onneksi Cassukin tuntui hieman pelkäävän ja se sentään on jo iso poika. Ehkä minä en sitten ihan vauva olekaan.

























    Cassu halusi testata mahtuuko se vielä vanhaan tuoliinsa.















    Kakkuakin päästiin tänään syömään. Tämä kuva on äidin mukaan hieman feikki, sillä se ei löytänyt mistään tulitikkuja sytyttääkseen kynttilän, joten minun piti vain leikkiä puhaltavani sen. Mutta sainpa samalla maistettua, että kakku on hyvää.








    Tässä lauantain juhlijat. Mimmukin tuli meille yökylään auttelemaan äitiä ja hauskuttamaan minua.