• My site in English
  • Lilypie 4th Birthday Ticker

    sunnuntaina, helmikuuta 19, 2006

    Juhlat jatkuvat

    Tänään oli vierailulistalla sukulaiset ja lahtelaiset eli hulinaa riitti koko päivälle. Aamulla kävimme Mimmun kanssa pulkkamäessä, jotta äiti sai siivota rauhassa. Saisi äiti haluta siivota useamminkin, jos minä saisin aina silloin Mimmun meille leikkimään. Serkut ovat muutenkin hauskoja ja hyödyllisiä ihmisiä. Elmeri-serkku auttoi minua avaaman lahjat, kun minä en ihan itse vielä osannut.




    Ja Anna-serkku puolestaan nauratti minua kovastikin














    Ihmiset käyttäytyivät ihan oudosta. Kaikki alkoivat laulaa, mutta kukaan ei istunut ringissä lattialla niin kuin kerhossa on tapana tehdä. Kai sen näinkin voi hoitaa. Sen jälkeen äiti heilutteli minua kahvipöydän päällä ja kaikki hokivat, että puhalla. Pitäisihän niiden jo tähän mennessä tietää, etteivät halkiovauvat paljon puhaltele. Pyytäkää sitten uudestaan, kun suulakeni on korjattu.




    Ristiäiseni järjestettiin äidin pikkuserkun luona maalla eikä Elisa ollut tainnut minua nähdä sen jälkeen. Mutta minä en vierastanut yhtään!













    Viimeiseksi juhlimaan tulivat myös lahtelaiset ja mukana oli uusi tuttavuus Seliah-kummin poikaystävä Arttu. Ja hauskoja olivat heidänkin uutisensa...