• My site in English
  • Lilypie 4th Birthday Ticker

    tiistaina, helmikuuta 21, 2006

    Ilona H 1 v !!!!

    Vuosi sitten klo 11.32 minä näin maailman ensi kerran (ja rääkäisin lujaa, jotta äiti tietäisi, että kyllä tästä vielä hyvä tulee). Äiti oli aikonut ottaa minusta kellon edessä kuvan kun minulla on tasan 1 v mittarissa, mutta muutaman minuutin myöhästyimme, enkä minä suostunut olemaan paikoillani kellon edessäkään. Mutta tässä siis ensimmäinen kuva minusta täyden vuoden iässä (+ 4 min). Mittani ovat nyt 74,5 cm ja 9640 g, joten olen minä tässä vuoden mittaan kasvanut ja ottanut ikätoverini kiinnikin.

    Juhlan kunniaksi lähdimme mummon kanssa oikein ravintolaan syömään ja minä sain omien herkkimurojeni lisäksi maistaa jäätelöä ja juoda vettä näin hienosta lasista.

    1 Comments:

    Anonymous Anonyymi said...

    Tänään Minä Ilona Hiltunen olen ollut tässä maailmassa tasan 11 vuotta

    11:47 ap.  

    Lähetä kommentti

    << Home