• My site in English
  • Lilypie 4th Birthday Ticker

    perjantaina, syyskuuta 23, 2005

    Sopeutumisvalmennuskurssi


    Äiti haki minua jo keväällä halkiovauvojen sopeutumisvalmennuskurssille, mutta silloinen kurssi oli täynnä. Onneksi mahduimme mukaan syksyn kurssille. Meitä oli mukana kahdeksan halkiovauvan perheet. Vanhemmat joutuivat istumaan kuuntelemassa luentoja päivät pitkät (vaikka äiti kertoikin, että ne olivat todella mukavia ja hyödyllisiä) kun taas me pienet saimme leikkiä omien lastenhoitajiemme kanssa. Minä olin tosin aika kiukkuisella päällä koko viikon ja tiistaipäivän taisin viettää itkien. Perjantaina minulla todettiinkin elämäni eka korvatulehdus eli en minä ihan pelkästään pahaa sisuani itkenyt. Äiti kertoi, että aikuistenkin ryhmässä oli itketty paljon, vaikka nauru taisi kuitenkin olla siltikin yleisempää. Hauskaa ja hyödyllistä. Toivottavasti tapaamme vielä Christinan, Emman, Emmin, Ivanin, Kaisan (sisaruksineen), Nicon ja Pepin vielä toistekin kun olemme hieman isompia ja pääsemme hyödyntämään Lasten kuntoutuskodin leluja ja laitteita täysillä.